b

3.2.05

Reboot

Včera se mi pobláznilo moje PDA a nemohl jsem přerušit reboot operačního systému. Dvacet minut jsem se snažil přimět Sony Clié k rozumu a naštěstí jsem nakonec uspěl.

Moje pokusy mi ale připoměly problém s roverem Spirit, který se podobně porouchal na Marsu 170 milionů kilometerů od země. Signálu to ze země na Mars trvá asi 10 minut a tak bych za 20 minut zvládl pouze jeden pokus o opravu. Připadá mi tedy naprosto neuvěřitelné, že se NASA podařilo rover opravit. A popis opravy zní jako napínavá detektivka.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Presne tak, tyto softwarove opravy mnohdy vylozene hardwarovych problemu, navic na jedinem zarizeni sveho druhu (roboti na Marsku jsou dva, ale to je vyjimka potvrzujici pravidlo), nadto v takove vzdalenosti, to opravdu klobuk dolu...

1:34 dop.  

Okomentovat

<< Home