b

27.4.05

Evoluce

Představte si, že si jdete koupit nové boty a ve dveřích vám místo pozdravu prodavačka oznámí, že vaše současné boty by nosil jedině dinosaurus. Asi se otočíte a půjdete jinam.

Pokud jste uživateli MS Office, musíte si na takové jednání zvyknout. Po celém světě teď totiž běží reklamní kampaň, ve které jsou uživatelé Office 97 a 2000 vydáváni za dinosaury. A přesto asi nepůjdete jinam a radši zaplatíte za Office 2003. A začnete spořit na další verzi. Microsoft tomu říká evoluce. Já bych to nazval monopolem...

12 Comments:

Blogger Milan said...

Kdyz Office, tak 2004 :-)

10:30 odp.  
Blogger boruvek said...

A proc...?

12:37 dop.  
Blogger AndyK said...

Me se tedy Microsofti reklamy velice libi, ty na weby jsou nic v porovnani s temi, ktere vychazi ve Fortune/Forbesu. A subjektivne je Office 2003 nejlepsi kancelarsky software.

12:47 dop.  
Anonymous ZD said...

Sem se taky vyvinul. Zacal jsem pouzivat Firefox.

9:11 dop.  
Anonymous Anonymní said...

To uz rovno mohli povedat, ze su "hajzli", lebo im nedaju zarobit na dalsom "vylepsenom" niecom. Rozumny clovek zacne pouzivat nieco ine.
Ja som narocny uzivatel kancelarskeho softu a uz 3 roky uspesne pouzivam OpenOffice. Som velmi spokojny.

9:33 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Kdyz evoluce tak Evolution ;-)

9:36 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jasne, kdyz se to hodi, tak clovek slysi, ze nema pouzivat predpotopni produktu od MS a ma jit na neco, co se aktualizuje casteji a kdyz se to nehodi, tak MS nekoho do neceho 'nuti' :) Opravdu objektivita


Bauglir

11:46 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Nebudte paraniodni! Co je spatneho na tom, nabidnout zakaznikovi novou verzi produktu? Kdo potrebuje kancelarsky balik na hrani nebo nepotrebuje support, necht si pouziva OpenOffice. IT manager stabilni firmy pochopitelne nebude riskovat a sahne po standardnim reseni se supportem a garanci dalsiho vyvoje. V konecnem dusledku je to pro neho levnejsi. Takovym produktem MS Office beze 2003 sporu je a paranoidni vykriky ukrivdenych amateru to nezmeni. J.Ehrlich

2:50 odp.  
Blogger Roman Stanek said...

Mě o kvalitu nebo nekvalitu Office 2003 vůbec nešlo. Prostě si myslím, že pouze monopolní firma může veřejně tvrdit, že její zákazníci jsou dinosauři. Dřív se říkalo: Náš zákazník, náš pán. Dnes je to: Náš zákazník, náš dinosaurus...

3:14 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Vždyť je to v podstatě pravda. Používat Microsoft Office může opravdu jenom dynosaurus ...

5:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Masovost téhle kampaně je jenom plýtvání peněz. Office 2003 je produkt pro velké firemní zákazníky - proč tedy musí být tihle dinosauři vidět na každém kroku a v každém časopise?!
Uživatelé starších Officů nejsou praještěři - jsou to rozumní lidé, kteří nepřechází na nový software, když ten starý jim vyhovuje!
Stejně mě nejvíc těší to načasování - několik týdnů před vydáním OpenOffice.org 2 - to je přece nejlepší důkaz kvality OOo!

1:35 dop.  
Anonymous Sodalite said...

Taky jsem si říkal, že Ti, co se vyvinuli přešli na Mozillu a narostla jim Mozillí hlava :)

9:53 dop.  

Okomentovat

<< Home