b

16.4.05

Mekka

Svatým místem Islámu je Mekka. Křesťanství má Betlém a Golgotu. My z Geeklandie máme podobné místo tady v Kalifornii: Fry’s Electronics. Jde o supermarket na elektronické komponenty, počítače, a gatgets obecně. Potkáte tady podnikatele s nákupními košíky, ve kterých se krčí zárodky budoucích hardwarových firem, programátory, kteří si zaskočili pro novou myš, tatíky s notebooky nebo “mp3-junkies”, co si jdou koupit iPod Shuffle. Celkem má Fry’s v nabídce asi 50 000 položek a o většině z nich nemá normální smrtelník ani ponětí.

Vždy, když jsem v Kalifornii, si najdu čas na návštěvu Fry’s a nikdy neodcházím s prázdnou. V igelitce se mi většinou houpe krabička s nápisem Bluetooth, Wifi, USB nebo FireWire. Svaté místo se prostě musí podporovat...

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Svatá pravda. Tak jako tady rodiny odjíždějí na víkend do hypermarketů, tak já jsem chodil v CA do Fry's. Často jsem nekoupil vůbec nic, jen mne bavilo se dívat a kochat, co všechno existuje. A téměř při každé návštěvě jsem objevil něco nového.
Škoda že něco takového není tady. Místo housek a másla bys do košíku strkal nový HDD, paměť, k tomu sluchátka, atd.

9:49 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jo jo, tam by se mi líbilo. Jenže na našem malém, smutném, českém trhu by něco takového asi nefungovalo :-(

1:51 odp.  
Anonymous Anonymní said...

teda s webdesignem se ale moc nes....

8:51 odp.  
Blogger Milan said...

A o personalu (prodavacich) ve Fry's ani zminka? ;-)

8:02 odp.  
Anonymous Anonymní said...

K prodavacum: mno, vsechno Indi s divnym akcentem... Co jinyho k tomu dodat.

Nenakupuju tam rad - prijde mi to jako nejaka arabska trznice. Zkuste si projit treba kolem PC skrini, fotaku, zakladnich desek - pulka zaprasena, nechutne osahana, poodlamovane casti kdeceho...

Pravda ale je, ze kdyz uz tam jednou za pul roku zajdu, tak vzycky koupim i co nepotrebuju - nedavno treba "supervyhodnou" Firewire kartu, kterou se mi ale nikdy nepodarilo rozchodit. ;) Ale za 10 babek (- $5 mail-in rebate) - no nekup to.

Mnohem radsi chodim do Microcentra.

9:06 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jeste k tomu designu stranek: je to opravdu ostuda a jedna z veci proc ten obchod nemam rad.

Kdyz neco potrebuju, tak se vzdycky koukam na stranky prislusneho obchodu, jestli to maj a kolik to stoji. Do Fry's musim jet 25 mil a doufat, ze to tam je.

9:10 dop.  

Okomentovat

<< Home