b

3.6.05

Futurama III.

Jako červená nit se táhne Geeklandií jedno téma: "Software as service". Gmail, Flickr, Backpack, Furl, Blogger, Bloglines, Technorati a další služby, o kterých jsem tady psal, nejenže nahrazují lokální software, ale přinášejí i další výhody. A tou největší je "Zero Maintenance". Málokdo si dnes vzpomene na dobu, kdy se do autobaterií dolévala kyselina a voda (ani já jsem to nikdy nedělal). A stejné to bude ze softwarem. Představa instalací, re-instalací, upgrade, zálohování a podobně nám zanedlouho bude připadat naprosto archaická.

Jedním z hlavních rysů budoucích PC (Personal Computer Communicator) bude konektivita. A proto mě zaujal nový PC Nokia 770. Myslím, že jde o názornou ukázku vývoje přístupu k informacím a již se těším, až si budu prohlížet obrázky z Flickru na nové 770.

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ahoj, je tady zmínka o službě FURL. Něco podobného jsem hledal. Ale teďka nějak nemůžu přijít na to jak si exportovat do této služby svoje stávající bookmarky. Používáte službu někdo? Poradíte mi prosím?

Díky Radim.

10:17 dop.  

Okomentovat

<< Home