b

3.5.05

Citát týdne

"Vždy bych doporučoval koupi automobilu v ,kamenném' obchodu, tedy u dealera. [...] Kromě toho stále platí, že nákup nového vozu je i emocionální věc. Automobil se nekupuje každý den, a proto je tento akt určitou událostí a svátkem pro každého kupujícího. Těžko si lze představit jakoukoli emoci při nákupu přes internet," uvedl Pavel Batář, prodejní ředitel koncernu General Motors pro jihovýchodní Evropu. iDNES.cz - 2. 5. 2005

Komentář Geeklandie: Nevím, nevím. Já zažívám spíše negativní emoce pří nákupu předraženého zboží v "kamenném" obchodu...

6 Comments:

Anonymous Josef Petrák said...

Ano, nákupy v kamenných obchodech jsou více stresující, než si dovedeme představit ... zvláště, když v obchodě ani nevedou něco jako platbu kreditní kartou.

Nákup přes Internet je sice stále tak trochu "sázkou do loterie", ale lidé jsou dobrodruhy a rádi riskují, tak proč to nevyzkoušet ;-)

P.S.: Můj kamarád si v jednom Internetovém knihkupectví před dvěma roky objednal knihu a dodnes mu nedošla. Ani by jsme si na to už nevzpomněli, kdyby mi tento titul nepůjčila minulý týden vyučují profesorka. I takové mohou být on-line služby ...

9:26 odp.  
Anonymous Miroslav Drábek said...

V kamenném obchodě se vyplatí nakupovat, jen když se cena rovná minimálně ceně v internetovém obchodu nebo je nižší. Emoce při nákupu vozidla jsou prima, ale cena rozhoduje.

9:47 odp.  
Anonymous Pablo said...

Pravda je, že z emocí si výpis z účtu nesestavíte, ale konkrétně u auta nevím nevím... Ale pokud by koupě probíhala osvědčeným způsobem - tedy osaháním a testovací jízdou u prodejce a následným on-line objednáním někde jinde, pak nemám žádné výhrady.

8:36 dop.  
Anonymous Pavel F. said...

Právě naopak! Cena nových vozů je tak vysoká, že emoce musí jít stranou, protože jinak se člověk hodně spálí. Zrovna v tuto dobu vybírám nové auto a jedu čistě racionálně. Projíždím weby automobilek, konfiguruji mne vyhovující vozy a zasílám poptávky na různé dealery, ať se ukáží, jak dokáží s cenou zakouzlit. Díky Internetu ušetřím plno času, které bych strávil ježděním po dealerech.

9:27 dop.  
Anonymous Cesky Honza aka pan Novak said...

Dobry den,jako provozovatel kamenneho obchodu mne docela Vase psani desi.U nas karty neberem a brat nebudem z jednoducheho duvodu,usetrena procenta z techto ,plastmoney, transakci venujeme nasim klientum.Predrazene zbozi v kam. obchodech jak pisete je alespon fyzicky existujici zbozi narozdil od www obchodu,kteri vetsinou zbozi,co nabizi nikdy nevideli a objednaji ho u mistniho distributora az po Vasi objednavce.Zkusenosti v kamennem obchode se zbozim jsou k nezaplaceni,existuje totiz tzv, zpetny kanal.Ktery se identifikuje vracejicim se klientem,ktery je bud spokojeny ci nespokojeny.Mistni ,socani, /socialni pripad/ pro ktere je jedinym voditkem co nejnizsi nakupni cena budou za chvili nakupovat z tzv. ,factory e-shop, resp. primo z tovarny.....Mnoho jiz nakupuje primo od importeru ci vyrobcu,kde sic dostanou dobrou cenu avsak plati stejne tzv. dvojitou marzi /distribucni a maloobchodni/.Vzhledem k cenam za
bankovni sluzby a dopravu,ktere samozrejme nikdo radeji nevidi ci ani nechce videt je nakup z www shopu v konecnem vysledku o trochu levnejsi nez v kamennem obchode.Ja bohuzel mam zavislost na tom,ze kdyz nekam prijdu,tak mi nekdo rekne: Dobry den,jak se vede pane Novak ? Videl jste jiz toto ? Zkuste si to....
Kupujte pres internet,pouzivejte plastove penize a hlavne porad pracujte,aby jste byli porad IN /kdo nepracuje at neji/

5:07 odp.  
Blogger fahrrad.de said...

Vous avez un blog très agréable et je l'aime, je vais placer un lien de retour à lui dans un de mon blogs qui égale votre contenu. Il peut prendre quelques jours mais je ferai besure pour poster un nouveau commentaire avec le lien arrière.

Merci pour est un bon blogger.

10:37 dop.  

Okomentovat

<< Home