Citát týdne
"Vždy bych doporučoval koupi automobilu v ,kamenném' obchodu, tedy u dealera. [...] Kromě toho stále platí, že nákup nového vozu je i emocionální věc. Automobil se nekupuje každý den, a proto je tento akt určitou událostí a svátkem pro každého kupujícího. Těžko si lze představit jakoukoli emoci při nákupu přes internet," uvedl Pavel Batář, prodejní ředitel koncernu General Motors pro jihovýchodní Evropu. iDNES.cz - 2. 5. 2005
Komentář Geeklandie: Nevím, nevím. Já zažívám spíše negativní emoce pří nákupu předraženého zboží v "kamenném" obchodu...
5 Comments:
Ano, nákupy v kamenných obchodech jsou více stresující, než si dovedeme představit ... zvláště, když v obchodě ani nevedou něco jako platbu kreditní kartou.
Nákup přes Internet je sice stále tak trochu "sázkou do loterie", ale lidé jsou dobrodruhy a rádi riskují, tak proč to nevyzkoušet ;-)
P.S.: Můj kamarád si v jednom Internetovém knihkupectví před dvěma roky objednal knihu a dodnes mu nedošla. Ani by jsme si na to už nevzpomněli, kdyby mi tento titul nepůjčila minulý týden vyučují profesorka. I takové mohou být on-line služby ...
V kamenném obchodě se vyplatí nakupovat, jen když se cena rovná minimálně ceně v internetovém obchodu nebo je nižší. Emoce při nákupu vozidla jsou prima, ale cena rozhoduje.
Pravda je, že z emocí si výpis z účtu nesestavíte, ale konkrétně u auta nevím nevím... Ale pokud by koupě probíhala osvědčeným způsobem - tedy osaháním a testovací jízdou u prodejce a následným on-line objednáním někde jinde, pak nemám žádné výhrady.
Právě naopak! Cena nových vozů je tak vysoká, že emoce musí jít stranou, protože jinak se člověk hodně spálí. Zrovna v tuto dobu vybírám nové auto a jedu čistě racionálně. Projíždím weby automobilek, konfiguruji mne vyhovující vozy a zasílám poptávky na různé dealery, ať se ukáží, jak dokáží s cenou zakouzlit. Díky Internetu ušetřím plno času, které bych strávil ježděním po dealerech.
Dobry den,jako provozovatel kamenneho obchodu mne docela Vase psani desi.U nas karty neberem a brat nebudem z jednoducheho duvodu,usetrena procenta z techto ,plastmoney, transakci venujeme nasim klientum.Predrazene zbozi v kam. obchodech jak pisete je alespon fyzicky existujici zbozi narozdil od www obchodu,kteri vetsinou zbozi,co nabizi nikdy nevideli a objednaji ho u mistniho distributora az po Vasi objednavce.Zkusenosti v kamennem obchode se zbozim jsou k nezaplaceni,existuje totiz tzv, zpetny kanal.Ktery se identifikuje vracejicim se klientem,ktery je bud spokojeny ci nespokojeny.Mistni ,socani, /socialni pripad/ pro ktere je jedinym voditkem co nejnizsi nakupni cena budou za chvili nakupovat z tzv. ,factory e-shop, resp. primo z tovarny.....Mnoho jiz nakupuje primo od importeru ci vyrobcu,kde sic dostanou dobrou cenu avsak plati stejne tzv. dvojitou marzi /distribucni a maloobchodni/.Vzhledem k cenam za
bankovni sluzby a dopravu,ktere samozrejme nikdo radeji nevidi ci ani nechce videt je nakup z www shopu v konecnem vysledku o trochu levnejsi nez v kamennem obchode.Ja bohuzel mam zavislost na tom,ze kdyz nekam prijdu,tak mi nekdo rekne: Dobry den,jak se vede pane Novak ? Videl jste jiz toto ? Zkuste si to....
Kupujte pres internet,pouzivejte plastove penize a hlavne porad pracujte,aby jste byli porad IN /kdo nepracuje at neji/
Okomentovat
<< Home