b

2.5.05

Snídaně u Golema

Minulé úterý jsem odpovídal u Golema na otázky účastníků akce TUESDAY Breakfast. Tématem bylo "Povídání o podnikání, technologiích a Geeklandii". Moc mě to bavilo, ale uvědomil jsem si že podobné akce mají omezený dosah (v tomto případě cca 35 jedlíků míchaných vajíček).

A tak se pokusím sepsat jednou týdně na Geeklandii odpověď na otázku, která by mohla zajímat širší okruh čtenářů. Začnu asi motivací zaměstnanců prostřednictvím opcí na akcie tzv. "Stock options" a uvidíme, jak mi to půjde. Náměty prosím posílejte na listarna.geeklandie at gmail.com...

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

No vida, zrovna čtu knihu Miloše Zemana, kde se o "employee stock option" velice pochvalně zmiňuje a lituje, že se u nás neuchytily. Tak jsem zvědav na zkušenosti z praxe.

9:45 dop.  

Okomentovat

<< Home