b

30.5.05

World is random (after all)

Před několika týdny jsem se tady rozepsal o tom, jak se mi nelíbí iPod Shuffle. Pak jsem mu přišel na chuť a teď již v letadlech neposloucham nic jiného. Jde ale o uplně jiný přístup k poslouchání hudby:

iTunes mi zcela náhodně nahrají na Shuffle 1GB muziky a já se pak nestačím divit, co ve své "diskotéce" mám. Asi u poloviny písniček mám problém vzpomenout si, od koho vlastně jsou. A vzhledem k tomu, že Shuffle nemá display, neexistuje způsob jak zjistit, koho poslouchám! Jde o přesně opačnou situaci než u klasického iPodu. Tam jsem poslouchal dokola asi tak 200 favorites.

Jak říká reklama firmy Apple: Life is random! a moje poslouchání hudby s iPod Shuffle také...

PS. Všechny písničky jsou z mých CD (více zde), ale většinu z nich jsem neposlouchal již hodně let.

3 Comments:

Blogger Michal Píše said...

Omlouvám se, pokud jsem zcela mimo, ale pokud má jedna píseň cca 4MB a stojí $1, tak za jedno naplnění iPodu zaplatíte něco přes 5000 Kč. To opravdu dáte tolik peněz za hudbu o které ani nevíte, že se vám bude líbit?

12:08 dop.  
Anonymous Anonymní said...

a hlavně iTunes spravují i hudbu vaši, uloženou více méně lokálně. Takže to asi nebylo myšleno tak, že se připojíte k internetovému obchodu a necháte si naládovat přehrávač náhodnými skladbami po jednom dolaru. :-)

8:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

pi: p. Stanek spominal, ze v iTunes ma svoju zbierku CD. Tym je povedane asi vsetko a aj v kontexte celeho prispevku je jasne, ze mu iTunes vybera z jeho zbierky skladby, ktore nepocuval roky.

9:38 dop.  

Okomentovat

<< Home