b

30.5.05

World is random (after all)

Před několika týdny jsem se tady rozepsal o tom, jak se mi nelíbí iPod Shuffle. Pak jsem mu přišel na chuť a teď již v letadlech neposloucham nic jiného. Jde ale o uplně jiný přístup k poslouchání hudby:

iTunes mi zcela náhodně nahrají na Shuffle 1GB muziky a já se pak nestačím divit, co ve své "diskotéce" mám. Asi u poloviny písniček mám problém vzpomenout si, od koho vlastně jsou. A vzhledem k tomu, že Shuffle nemá display, neexistuje způsob jak zjistit, koho poslouchám! Jde o přesně opačnou situaci než u klasického iPodu. Tam jsem poslouchal dokola asi tak 200 favorites.

Jak říká reklama firmy Apple: Life is random! a moje poslouchání hudby s iPod Shuffle také...

PS. Všechny písničky jsou z mých CD (více zde), ale většinu z nich jsem neposlouchal již hodně let.

5 Comments:

Blogger pi said...

Omlouvám se, pokud jsem zcela mimo, ale pokud má jedna píseň cca 4MB a stojí $1, tak za jedno naplnění iPodu zaplatíte něco přes 5000 Kč. To opravdu dáte tolik peněz za hudbu o které ani nevíte, že se vám bude líbit?

12:08 dop.  
Blogger llook said...

Myslím, že zrovna autor Geeklandie si toto dovolit může, vizte http://www.systinet.com/about/management_team

1:07 dop.  
Anonymous indianek said...

a hlavně iTunes spravují i hudbu vaši, uloženou více méně lokálně. Takže to asi nebylo myšleno tak, že se připojíte k internetovému obchodu a necháte si naládovat přehrávač náhodnými skladbami po jednom dolaru. :-)

8:09 dop.  
Anonymous rony said...

pi: p. Stanek spominal, ze v iTunes ma svoju zbierku CD. Tym je povedane asi vsetko a aj v kontexte celeho prispevku je jasne, ze mu iTunes vybera z jeho zbierky skladby, ktore nepocuval roky.

9:38 dop.  
Blogger vente said...

Vous avez un blog très agréable et je l'aime, je vais placer un lien de retour à lui dans un de mon blogs qui égale votre contenu. Il peut prendre quelques jours mais je ferai besure pour poster un nouveau commentaire avec le lien arrière.

Merci pour est un bon blogger.

10:38 dop.  

Okomentovat

<< Home